Spijkenisse – Hürth 620 km!

Vanmorgen om negen uur zijn we weggeschoten zonder pistool door wethouder Mijnans van ONS Spijkenisse. Team A heeft de eerste 60 kilometer tot de Belgische grens gelopen. Daarna was het de beurt aan team B die de eerste 120 km volgemaakt heeft. Alles is heel goed verlopen en we treffen uitstekend loopweer. Team A is weer op weg gegaan voor hun tweede stuk en team B gaat eten en rusten.

Tot de volgende rust!Na een avontuurlijke tocht door een pikdonker België met behoorlijke hellingen, zodat de fietsers moeite hadden om boven te komen, is team B veilig aangekomen in het basiskamp. We hebben lekker geslapen en na een goed ontbijt, gaan we zo weer op weg om team A af te lossen.

Zowel Team A als Team B zijn goed aangekomen in het 3e basiskamp ergens midden in de Ardennen. De wegen gaan hier goed op en neer. De hoogste top die we hebben bereikt was 546 meter. Met prachtig weer om te lopen en met mooie uitzichtpunten is het genieten. De sfeer is prima. Er zal nu in stukken van 40 km gelopen worden en Team A gaat hiermee van start.

Zondagochtend is Team B bij het laatste wisselpunt aangekomen. Dat was in de buurt van Monschau in Duitsland. Beide teams hebben goed gelopen, maar het was een hele koude nacht, wat het lopen niet eenvoudig maakte. Team B gaat nu van start om de laatste 40 km te lopen. We zijn er bijna!

Ze zijn binnen!  Prima op tijd. Details volgen later. Nu eerst feestvieren en uitrusten.