Persbericht: Stichting op 16 juni op weekmarkt Spijkenisse

Stichting Estafetteloop op zaterdag 16 juni op de markt van Spijkenisse voor het Hospice de Waterlelie

Op zaterdag 16 juni is Stichting Estafetteloop aanwezig op de weekmarkt van Spijkenisse. Eind september wordt er namelijk een estafetteloop gehouden.   Een groep enthousiaste lopers en ondersteuners zullen dan van Spijkenisse via België, Frankrijk, Luxemburg naar zusterstad  Hürth in Duitsland lopen, totaal  ruim 620 kilometer. De start vindt plaats vanaf het stadhuis van Spijkenisse op vrijdag 28 september 2012 om 9 uur in de ochtend. Aankomst in Hürth is gepland op zondag 30 september in de loop van de middag.

Doel van de loop is om zoveel mogelijk geld op te halen voor het Hospice de Waterlelie in Spijkenisse.

Naast informatie over de estafette, die overigens ook kunt vinden op onze website: www.stichtingestafetteloop.nl ,  kunt u tijdens de weekmarkt de stichting steunen. Hiermee steunt u ook het Hospice. De totale opbrengst gaat namelijk naar het Hospice. U helpt al mee door een van de producten te kopen, of door gewoon een schenking te doen. Uiteraard zijn ook vrijwilligers van het Hospice aanwezig om eventuele vragen te beantwoorden.

Kortom,  bezoek zaterdag 16 juni  onze kraam op de weekmarkt en steun dit sympathieke doel!