Tweede editie van de 100 kilometer van Spijkenisse

Op 29 juni 2014 organiseert Stichting Estafetteloop de tweede editie van de 100 kilometer van Spijkenisse. De wedstrijd wordt in estafettevorm gelopen op de atletiekbaan van SPARK in Spijkenisse.
De succesvolle wedstrijd van dit jaar krijgt dus een vervolg in 2014.
Het is de bedoeling dat er ook andere afstanden gelopen kunnen worden, volgend jaar staan er naast de 100 kilometer, de 80 en 50 kilometer op het programma. De organisatie heeft deze afstanden toegevoegd om het evenement voor meer groepen lopers aantrekkelijk te maken. Maar het is bijvoorbeeld ook mogelijk dat de 50 kilometer door een individuele loper gedaan wordt en niet in team verband!

Houdt de website in de gaten voor meer mededelingen!

De Estafette Marathon van SPARK

Op 15 september jongstleden hebben leden van Stichting Estafetteloop meegedaan aan de traditionele Estafette Marathon bij Atletiekvereniging SPARK. Dit is altijd weer een heel gezellig evenement op de atletiekbaan in Spijkenisse. In totaal deden er 16 teams van 5 personen aan de wedstrijd mee.
Op de eerste plaats eindigde het team van de organiserende vereniging in een tijd van 2:31:41. Tweede werden de Tempelrunners en het team met de leden van Stichting Estafetteloop werd derde in een prima tijd van 2:53:25. Van de Stichting liepen Brigitte en Bob mee, geholpen door Jeanette, Eelco en René, ook allen lid van SPARK

Hier de foto’s

IMG_1310IMG_1305