Overhandigen check aan Hospice de Waterlelie

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Het overhandigen van de chack aan Sandy Boender coordinator van de Hospice

Het goede doel in 2016 van Stichting Estafetteloop is Hospice de Waterlelie
Wij hebben verschillende activiteiten georganiseerd, zoals voor de eerste keer een 5 en 10 kilometer prestatieloop langs en door de Maaswijk. De loop was zeer succesvol met ruim 120 inschrijvingen waarvan de opbrengst volledig ten goede gekomen is aan het gekozen doel. Verder werden in het jaar verschillende collectes gehouden op de markt en een week lang een deur tot deur collecte in de verschillende wijken van Spijkenisse.
Voorzitter Bob Westerduijn, vergezeld van mede bestuursleden Brigitte Ooms, René Meijwaard en Hans Griep, bracht op 7 december jongstleden zelf een cheque van € 3092,46 naar Hospice de Waterlelie aan de Groene Kruisstraat waar ze hartelijk verwelkomd werden door Sandy Boender van de Hospice. ‘We zijn ontzettend blij met deze donatie’ aldus Sandy, wij willen dit geld besteden aan een herinrichting van de tuin. Wij hebben daar behoefte aan meer privacy voor onze gasten en kunnen dit geld hier prima voor gebruiken.
Volgend jaar zal de Stichting zich weer inzetten voor een lokaal goed doel, dit zal binnenkort bekend gemaakt worden aldus de voorzitter Bob Westerduijn. Zeker is dat de prestatieloop in het laatst weekend van oktober een vaste waarde blijft op de hardloop kalender.
De Stichting wil alle sponsoren die onze evenementen mogelijk gemaakt hebben hartelijk danken. Een speciaal woord van dank aan de gemeente Nissewaard die ons geholpen heeft met alle vergunningen en faciliteiten die bij het organiseren van een prestatieloop nodig zijn!

We kiezen steeds een ander doel, waar mensen in Spijkenisse een binding mee hebben.’ aldus voorzitter Bob Westerduijn. In 2016 zal de opbrengst ten goede komen van het hospice de Waterlelie in Spijkenisse