Opbrengst voor de stichting Puik voor Elkaar

Honderd kilometer rondjes rennen voor het goede doel?
Deze opmerkelijke prestatie leverden de deelnemers aan de Estafetteloop Spijkenisse. Maar liefst 250 ronden werd er in juni jl. gelopen op de atletiekbaan van SPARK. De estafetteloop en andere acties van de gelijknamige stichting leverden een mooi bedrag op van € 3336,61,=. De opbrengst was ditmaal bestemd voor de Stichting Puik voor Elkaar, een organisatie die zorgt dat mensen die voor kanker behandeld worden een pruik krijgen.
DSC_6204 (2)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Elk jaar organiseert de stichting Estafetteloop loop-evenementen voor een goed doel. ‘We kiezen steeds een ander doel, kanker is helaas iets dat ons allemaal raakt. En het verliezen van haar is een ontzettend vervelende bijwerking van de medicijnen die voor de bestrijding van de ziekte gebruikt worden. De stichting Puik zorgt voor een oplossing met een passende pruik die dit stukje leed helpt te verzachten aldus voorzitter Bob Westerduijn. Samen met Brigitte Ooms bracht hij zelf op 17 december jl. de cheque naar het OOK aan de zorgboulevard Maasstad waar hij hartelijk verwelkomd werd door Lilian van Maanen. ‘We zijn ontzettend blij met deze donatie. Wij kunnen hier een groot aantal patiënten gelukkig mee maken! aldus Lilian van Maanen.

voorstel-01upd