Nog even nagenieten

Na 620 kilometer estafette en maandenlange inzet van alle betrokkenen bij Stichting Estafetteloop, is het bedrag van ruim 8119 Euro officieel overhandigd aan hospice de Waterlelie in Spijkenisse. Medewerkers van de hospice namen afgelopen maandag het bedrag graag in ontvangst. Trots en erg blij zijn de medewerkers van de Waterlelie. Het bedrag komt zeer goed van pas en zal onder andere gebruikt worden om juist dat stukje extra zorg te bieden dat niet door de verzekering wordt vergoed.

overhandiging

Met het overhandigen van dit geweldige bedrag kan de stichting terugkijken op een mooie en bijzondere periode. Een grote sportieve uitdaging die heeft kunnen bijdragen aan een klein, maar erg bijzonder initiatief in de regio. Voor nu wil de Stichting Estafetteloop zijn sponsors, vrijwilligers en een ieder die zich heeft ingezet hartelijk bedanken voor hun bijdrage aan deze succesvolle start. De Stichting Estafetteloop heeft na dit succes de smaak te pakken. Nieuwe plannen voor 2013 zijn al in de maak… Houd daarom ook volgend jaar de site in de gaten, samen kunnen we de volgende uitdaging ook zeker weer aan!