ASN Nieuwe Sponsor

Autoschade Service Spijkenisse, ASN herstelt sinds 1974 autoschades en behoort tot een van de grootste schadeherstelbedrijven van Zuidwest Nederland. Samen met de nevenvestiging in Oud-Beijerland herstellen zij jaarlijks honderden auto’s.
Een goed opgeleid en professioneel team dat bestaat uit 45 personen dragen zorg voor alle soorten autoschades en beschadigingen. Tot in de details geregeld, vakkundig en verzekerd van de beste kwaliteit.Sinds vorig jaar maakt ASN deel uit van Corbomotive, het service pakket is hierdoor wezenlijk uitgebreid tot een totaaloplossing voor mobiliteit. Wagenparkbeheer,onderhoud en schadeafhandeling onder een noemer!

Manager van ASN, Etienne Raven, is een van de enthousiaste sponsoren van de estafetteloop van Spijkenisse naar Hürth, georganiseerd door de Stichting Estafetteloop. Het goede doel wat centraal staat in deze estafetteloop is het Hospice de Waterlelie. Er is een hechte band tussen ASN en het Hospice de Waterlelie. Verleden jaar was Etienne zelf een van de deelnemers aan de beklimming van de Mont Blanc met als doel fondswerving voor de Waterlelie. Hij hoefde dan ook niet lang te twijfelen toen de Stichting hem benaderde om de estafetteloop te sponsoren. Bovendien is Etienne zelf een ervaren hardloper, hij is een van de finishers van de 32e Rotterdam Marathon!

In een gesprek met de Stichting benadrukt Etienne dat sociale betrokkenheid en lokale liefdadigheid een van de bedrijfsdoelen van ASN is. Hier vinden ASN en Stichting Estafetteloop elkaar. Lokaal betrokken zijn met goede doelen en het uitdragen van het plezier in de atletiek sport zijn de belangrijkste peilers van de Stichting.

Naast de sponsoring van deze estafette kunnen ook een aantal lokale sportverenigingen op financiële steun van ASN rekenen. ASN onderscheidt zich op deze manier in positieve zin en vormt een goed voorbeeld wat ons inziens zeker navolging verdient.

Autoschade is nooit leuk, toch kan Spijkenisse zich gelukkig prijzen met een bedrijf als ASN binnen de gemeentegrenzen. Wij hopen dat meerdere bedrijven in en rond Spijkenisse zich aangesproken voelen tot het goede doel en ons daarom willen sponsoren!